poniedziałek, 6 września 2010

Esprit Women's Dress Smock Denim Tencel

Ik ga naar een ongedwongen bruiloft deze zomer, en dacht dat deze jurk zou perfect zijn. En het is. Als u denkt Denim zoals jeans is dat niet meer, het is veel zachter en lichter materiaal. Het bovenste deel is elastisch zodat het past als je wint of verliest gewicht. Het valt heel mooi en ik heb harde tijd vinden van dingen die mijn borst passen en ook mijn buik, dit is perfect. Alleen ding is ik ben niet zeker of het de moeite waard is 80,00 dollar. Ik had een gift card dat is waarom ik deze gekocht, maar ik heb een harde tijd, dat de uitgaven op wat echt is een zon jurk. Mooi gemaakte zeer comfortabel. De bandjes zijn afneembaar, dus als u wilt worden in een strapless kunt worden .... Over het algemeen zeer tevreden en nog meer blij dat ik niet de $ 80 dollar te besteden ....
postcode dating nl
postcode dating
www postcode dating nl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz